Pages - Menu

Jumat, 24 Juli 2015

Sowing for Mission Trip Japan 2015

Shalom,

2 days ago a friend gave info to Mission Trip with Mahanaim to Japan on August 4, 2015.

To pray for Japan (spiritual warfare). One aim to Hokkaido (New opened one place because there is no funding so not yet decided to join the PIC).

At the time I received the news, I was confronted to the Lord. Suddenly my heart broke, and I was crying. Japan has long been the Lord put in my heart.

At that time I was asked what I had to join or not to the Lord. When I was testing, I contact the PIC. And may participate with their own funds.

PIC notify the needed funds amounting to Rp. Rp40,000,000.00 (-+ US $3000) for a 7 day trip - Tickets, Transport, Accommodation, Eating etc.

And PIC provides advice to share this, but I did not unusual and the heart can not share a model like this.

But Lord slapped me through two of his servants, Andrew Wommack and Rene Picota. And the Lord say this as vanity.

Finally I decided to share it.

Which was moved to be able to sow let's sow:

Bank Account : BCA (Bank Central Asia) 0373595974 a.n Primantoro Hendro

If insufficient funds to go, I go, but if not I will transfer sprinkles (sow) coming into the team that went to Japan.

Estimation 2-3 days ahead of having to take care of Visa and Ticket Issued.

I believe every Sprinkles not be Back in vain.

Glory unto the LORD JESUS CHRIST.

Lord Jesus bless ...




Shalom,

2 hari lalu seorang teman memberikan info untuk Mission Trip bersama Mahanaim ke Jepang tanggal 4 Agustus 2015.

Untuk arak-arakan juga spiritual warfare untuk Jepang. Salah satu tujuannya ke Hokkaido (Baru dibukakan satu tempat karena belum ada dana jadi belum diputuskan gabung oleh PIC).

Pada waktu saya terima berita ini, saya hadapkan ke TUHAN. Tiba-tiba saja hati saya hancur, dan saya menangis. Memang sudah lama Jepang TUHAN taruh di hati saya.

Waktu itu saya masih tanyakan apa saya harus bergabung atau tidak ke TUHAN. Ketika saya masih uji, saya hubungi PIC. Dan boleh ikut dengan dana sendiri.

PIC memberi tahu dana yang dibutuhkan sebesar Rp. 40.000.000,00 untuk 7 hari trip - Tiket PP, Transport, Penginapan, Makan dll.

Dan PIC memberikan saran untuk share hal ini, namun memang saya tidak biasa dan hati tidak bisa model share seperti ini.

Tapi TUHAN tampar saya lewat dua hambaNYA, Andrew Wommack dan Rene Picota. Dan TUHAN katakan hal ini seperti kesombongan.

Akhirnya saya putuskan untuk share hal ini.

Yang tergerak untuk menabur bisa menabur ke :

Rek. BCA 0373595974 a.n Primantoro Hendro

Jika dana yang masuk mencukupi saya berangkat, namun jika tidak saya akan transfer taburan yang masuk ke team yang berangkat ke Jepang.

Estimasi 2-3 hari kedepan karena harus urus Visa dan Issued Ticket.

Saya percaya tiap Taburan tidak akan Kembali dengan sia-sia.

Kemuliaan hanya bagi TUHAN YESUS KRISTUS. 

TUHAN YESUS berkati...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar